piątek, 20 listopada 2009

Wymiana - czesc druga

Witajcie po dosyć długiej przerwie. Miałam nadzieję, że w tym czasie dotrą na naszą skrzynkę pozostałe zdjęcia, ale niestety nie wszystkie dotarły. Dlatego też pokazuję tutaj “niesparowane” prace bo nie chcę by ich autorki musiały jeszcze dłużej czekać. Brakuje mi jeszcze zdjęć od trzech par i trzech pojedyńczych osób... A to już prawie miesiąc po terminie wymiany...

A teraz cieszcie się tym co tutaj pokazujemy bo to naprawde przepiękne prace!

***

Ula- Sara

Saszetki zapachowe 8x8, kolory dla Uli to fiolety, beże, zielenie, turkusy. Moje kolorki to intensywne czerwień, żółty, pomarańcz, zieleń.

Ula dla Sary

Ula dla Sary

Sara dla Uli

Sara dla Uli

***

Samara – DecoMarta

Igielniki, wymiary to 8x8, a kolory - róż, czerń, biel.

Samara dla DecoMarty

Samara dla DecoMarta

DecoMarta dla Samary

DecoMarta dla Samary

***

Ewuskaa – Latarnia morska

Etui na pisadła/kredki, wymiary ok. 15x5 cm, kolory dla Ewusski - zielenie, szarości, fiolety; kolory dla mnie - turkusy,błękity, fuksje, fiolety.

Ewuskaa dla Latarni

Latarnia dla Ewuskii

Latarnia dla Ewuski

***

Ania Konieczna – Ifciunia

Komórczaki w niebieskościach i brązach.

Ifciunia dla Ani

od ifciuni dla ani 2

Ania dla Ifciuni

od ani dla ifciuni od ani dla ifciuni (2)

***

Flora - Jaaga

Kosmetyczki (około 15x22) w kolorach zieleń-fiolet-róż.

Flora dla Jaagi

Flora dla Jaga

Jaaga dla Flory

Jaaga dla Flora

***

Mollik dla Strawberry

Kosmetycznki, wymiary 10X15, kolory beże, brązy i niebieskości.

<Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530>

***

IleKobietaMaLat -Jostek

etui na cd, wymiar zew.cos kolo 14x14cm, kolorystyka przewodnia braz - plus zielen i turkus.

IleKobietaMaLat dla Jostek

JOstek dla IKmL

Jostek dla IleKobietaMaLat

Przódśrodek

***

Marysia dla Klaudyny

Etui na okulary. Wymiary 5x15 cm, kolory to zielenie, rudosci.

etui2

9 komentarzy:

ewuskaa pisze...

nie tu jest błąd wysłam zdjęcia pracy którą dostałam od latarni

Kasia Marysia Jaśkiewicz pisze...

oj nie nie;D to nie jest jostek dla ikobiety tylko ikobieta dla jostka;)
jostek ikobiecie zrobil cudny niebiesko brazowy etuj, ktoremu podla ikobieta nie zrobila jeszcze zdjecia:D

House of Art pisze...

Poprawilam!

Marysia

jostek pisze...

pomysł z szablonami super :)
a co do wymiany :) czemu nei ma mojego zdjęcia :P ??

Anonimowy pisze...

Cuuuuuuudne.

Moja przesyłka zaginęła chyba :(
Ja dostałam śliczne pudełeczko na cd :)

House of Art pisze...

Jostku, nie zauwazylam, ze zalaczylas jeszecze plik rar. Przepraszam, myslalam, ze przeslalas tylko to co pod linkiem bylo. Juz dolaczylam twoja prace.

House of Art pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
* pisze...

Moja para nie daje znaku życia, więc postanowiłam wysłać Wam zdjęcie mojej pracy, ale moja przegladarka wiesza się, kiedy chcę do Was napisać. Mogłabym prosić o adres mailowy House of Art? Z góry ślicznie dziękuje za odpowiedz.

K.C. pisze...

Same cudowności! Zazdraszczam!