piątek, 4 stycznia 2008

Witajcie w naszym domu! Welcome to our house!

Witajcie!
Pod dachem House of Art, kilka kumpelek zarażonych rękodziełem postanowiło zgromadzić swoje " wyczyny" z tej dziedziny, podzielić się doświadczeniami, pomysłami i, przede wszystkim, radością tworzenia. Różnorodność naszych zainteresowań, ulubionych technik sprawia, że każda z nas zrobi to na swój sposób...


House of art tworzą:


eight
8 to moja pomyślna liczba. Jestem szczęśliwą mamą, żoną i właścicielką kota. Uwielbiam recyklingowanie, projektowanie i wszelkie prace ręczne.

lamarta
Jestem lamarta o imieniu Marta. Kocham lepić, formować, kształtować, czyli pracować z wszelkimi masami plastycznymi, dzięki którym mogę tworzyć swoje stwory (ze szczególnym naciskiem na koty). Inne wszelkie techniki plastyczne również nie są mi obce. Jestem szaloną ciotką swojego siostrzeńca, nieżoną swojego niemęża i "kocią mamą" swojego kota.


latarnia morska
Mam na imię Agnieszka, jestem żoną męża, właścicielką psa i kota, specjalistką od rozmyślań. Ubóstwiam latarnie morskie i ostatnio mam fioła na punkcie mixed-media.

lavandula
o niespokojnych rekach, zafascynowana coraz to innymi aspektami rękodzielenia.
Do przeżycia potrzebuję bezwzględnie kartki papieru i akwareli- nie pogardzę laptopem :)
Inne doświadczenia: żonowanie, matkowanie, projektowanie ogrodów, animacje flash.

Lorka
kobieta, matka, zakochana w zyciu i decoupage

Marysia
Marysia – żona wspanialego meża i mama cudnych Bąli, próbująca wszystkiego po trochu (masa solna, szydełko, haft, scrapbooking tradycyjny i komputerowy itp, itd).

mia_mi
Rysuję, kolażuję i scrapuję. Jestem bałaganiarą i niecierpliwcem. Szybko się złoszczę i równie szybko mi przechodzi.Mam świra na punkcie ptaków, drzew i małych domków. Jestem mamą i żoną nieidealną

pasiakowa
Ołówek i kartka to moi nieodłączni przyjaciele. Ostatnio próbuję również tworzyć papierowe rzeczy z pogranicza scrapbookingu oraz sprawdzam, jak działają akwarele :) Uwielbiam odkrywać nowe techniki - a wraz z nimi - nowe możliwości. No i oczywiście wszystko, co pasiaste ;)

kasiorkaa
Zajmuję się wszystkim po trochu, ale najbardziej oddana jestem kartkom artystycznym. Mój zapał równie szybko zapala się i gaśnie. Wtedy szukam czegoś nowego...


-------------------------------------------------------------------------------------



Welcome!
Inside the House of Art, we - a few friends fascinated with arts and crafts - decided to gather our achievements in this field, and share with others our experience, ideas and - first of all - a joy of creating. Due to the variety of our interests and favourite techniques, each one of us is doing it in her own special way...

craftaga
Hi, I'm Aga. I'm 28, owner to my ginger cat. My favourite kind of crafts is.... polymer clay. I make multicoloured jewelry.

eight
8 is my lucky number. I`m happy mom, wife & cat`s owner.
Love recycling, desinging & craft.


lamarta
My name is Marta, I'm 31 and I like salt-dough (particularly making salt-dough cats) and other clays. Recently I try some sewing and digi-sketching.
I'm not a wife nor a mother but I'm with my R. and we have a very special cat- Milka.

latarnia morska (aka lighthouse)
My name is Agnieszka, I'm wife to my husband, owner to my dog and cat, icon of too much thinking. I'm a lightouse lover and recently mixed-media crazy.

lavandula
with my itchy hands I'm still fascinated with different aspect of crafts.
I need necessarily a piece of paper and watercolors to survive ( and laptop eventually)
Other life experiences: being mother, wife, landscape architect and flash animator beginner.

Lorka
woman, mother, in love with life & decoupage

Marysia
wife of wonderful husband, mom of gorgeous children; I try a bit of everything (salt-dough, embroidery, crochet, traditional and digital scrapbooking, etc).

mia_mi
I like to draw, paint, make collages and scrapbooks. I'm a messy and impatient person who iritates easily but also easily calms down; nut about birds, trees and little houses. I'm a mom and imperfect wife.

pasiakowa
Pencil and paper are my everyday friends. Lately I also try to scrapbook and find out how to paint with watercolours. I love to find new artistic techniques and all the things I could make using them. And of course everything with stripes ( my nickname means "stripy girl" :) )

kasiorkaa
I deal a little bit with everything but mostly with artcards. I inflame quickly and sink easily. And then I look for new challenges...

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witajcie dziewczyny:-)
no to stworzyłyście mieszankę wybuchową ....nie wiem jak inni, ale ja się cieszę:-))), że powstało takie "magiczne" miejsce, do którego z ogromną przyjemnością będę zaglądać ( pewnie nałogowo )

pozdrawiam Was wszystkie bardzo serdecznie

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Prawie wszystkie ulubione artystki w jednym miejscu;)A mi, jak na złość wczoraj popsuł się komputer, więc przez jakiś czas będę musiała prosić o łaskę skorzystania z komputera mężowskiego...Ale przyłapałam go dziś na wchodzeniu w blogi, których adresy są na moim:D Więc może będziemy zaglądać tu razem;)Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

bardzo się cieszę,na pewno chętnie do was będę zagladać i korzystać z waszych porad.
czy nie brakuje w wersji polskiej kogoś na liście?

Agnieszka Posłuszny pisze...

Serdecznie dziękujemy za odwiedziny :-)
Będzie nam niezmiernie miło jeśli będziecie nas odwiedzać!
Mam nadzieję, że mieszanka mieszkanek będzie wybuchać tylko twórczością!

Inko jeszcze nie urządziłyśmy naszego domku na 100%, więc czegoś może brakować w najbliższych dniach, dziękuję za uwagi :-)

Imbryk pisze...

Jak miło, że w dzisiejszych czasach ktoś jeszcze chce się podzielić radością tworzenia i szeroko pojętym "know-how" - to naprawdę niezwykłe! Imbryk będzie tu zaglądał regularnie w poszukiwaniu inspiracji. Pozdrawiam
ps.Dzbanuszek też.... ;)

Lamarta pisze...

Witajcie, mili goście:)
Inko, brakowało mnie, ale już uzuełniłam:o)
Spostrzegawcza jesteś! :o)

Anonimowy pisze...

witam, jeszcze jedno ciekawe miejsce w sieci :), dodaję do ulubionych :)

Anonimowy pisze...

przepraszam za brak podpisu, to byłam ja - mamoon :P

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Byłam tutaj, przynajmniej kilkanaście razy....blog jest rewelacyjny!!!Powodzenia dziewczyny!!

Anonimowy pisze...

To świetna strona. Jesteście bardzo inspirujące. Teraz sama szukam oddechu i natchnęłyście mnie pozytywną energią. Trzymajcie się cieplutko i szalejcie dalej.

Agnieszka Posłuszny pisze...

Bardzo Wam dziękujemy za ciepłe słowa! Ogromnie mobilizują do działania :-)

Anonimowy pisze...

Wspaniale miejsce :D A moze poszukujecie kogos do grona z talentem kucharskim i graficznym (komputerowym) ;D

bestyjeczka pisze...

Nie będę oryginalna w stwierdzeniu, że stworzyłyście WSPANIAŁE MIEJSCE przez duże W ;-) pozdrawiam!!!