czwartek, 9 lipca 2009

Pamiętacie o zbieraniu kwiatów? / Do you remember to pick up the flowers?

 

 

U mnie nareszcie przestało padać… jest słonecznie i wietrznie – to najlepsza pogoda do zbierania kwiatów i liści do zasuszenia. Jak je wykorzystać potem, podpowiadałyśmy już w zeszłym roku – możecie znaleźć tę notatkę TUTAJ.

 

It finally stopped raining… the weather is sunny and windy – perfect for picking up flowers and leaves for drying. How to use them, we already advised last year and you can read about it HERE.

 

HOA2

 

 HOA1

 

  HOA3

 

 

Do oprawy zdjęć z mojego ogrodu wykorzystałam pędzle do Photoshopa autorstwa Elbereth-de-Lioncour, które można pobrać stąd. (tylko do użytku osobistego)

 

To frame photos from my garden I used Photoshop brushes by Elbereth-de-Lioncour which can be downloaded from here. (for personal use only).

3 komentarze:

Marysia pisze...

Dobrze, ze o tym przypomnialas :) Sliczne zdjecia.

Ania pisze...

Bardzo dobrze, że przypominacie. Ja znalazłam jeszcze jeden pomysł na wykorzystanie liści (niewielkich) jako maski. W ten sposób można stworzyć własny, niepowtarzalny papier, szczególnie ładnie wyglądają liście paproci. Tyle, że raczej muszą być świeże, bo wysuszone mogą się kruszyć.

Lamarta pisze...

Ja pamiętam, choć wciąz przede mna wyprawa na łąkę w celu uzupełnienia suszek.