piątek, 17 lipca 2009

Kolory lata / summer colours




Wakacje i lato to kolory. Kolory nasycone, intensywne, energetyczne. Z każdej wakacyjnej wyprawy przywożę setki zdjęć. Czasem ciekawe kompozycje, ale przeważnie nietypowe zestawienie kolorów, nieraz bardzo kontrastowych to dla mnie źródło największych inspiracji "na potem". Mam nadzieję, że i z tego zestawu wykorzystam co nieco... Zachęcam do łapania obiektywem barwnych natychaczy na długie jesienne i zimowe wieczory....

Zdjęcia robiłam podczas krótkich , bo zaledwie weekendowych wakacji nad naszym Bałtykiem









Pamiętajcie tylko, żeby podczas wakacyjnego leniuchowania nie zaśmiecać środowiska, bo...


A potem świat już nie jest taki kolorowy..

9 komentarzy:

Marysia pisze...

Blekitna deska z listkami to moj zdecydowany faworyt!

Rachel pisze...

ach...kolorki...jak ja je kocham...mam to samo - pstrykam bez opamiętania...:)

pasiakowa pisze...

Asiu - boskie zdjęcia! :)
Deska też mi się szalenie podoba... i połączenie kolorów na zdjęciu z czerwono-niebieskim budynkiem plus żółta skrzynka gazowa ;)

Nulka pisze...

cudne natychacze!
ja też mam odpowiednią dawkę swoich, których część pokazuję tutaj ---> http://createcraftlife.blogspot.com/2009/07/kilka-morskich-migawek.html

Lamarta pisze...

Przepiękne kolory, uwielbiam takie (na Twoich fotografiach zawsze są soczyste i nasycione barwy)
A co do ostatnich - tiaaa, ja tez uwielbiam, jak ludzie na dworzu wywalają śmieci pod swoje nogi...

JaneB pisze...

Super fotki!

Lúcia pisze...

Hi, my name is Lúcia and I'm from Brazil.
Those photos are awesome, very creative. And it's a pleasure to visit your blog.
Bye

arsarnem pisze...

Piękne zdjęcia, ale czwarte od góry zwyczajnie mnie chwyciło za serce bo strasznie mi się marzy zobaczyc nasz Bałtyk najlepiej poza sezonem turystycznym.Nie byłam nad naszym morzem z 12-14 lat... Cudnie byłoby poczuc mokry piasek pod stopami i chłodną morską wode...Pozdrawiam twórcze kobiety;)

Gosiula pisze...

Fajowe fotki i ciekawe kadry!I pomysł z polecaniem książek strasznie mi się podoba.Dobra robota dziewczyny