czwartek, 14 maja 2009

Kolorowe szkiełka /Colorful glass pebbles


Do ich wykonania potrzebne będą:
- szklane kamyki (ja kupiłam w Jysk)
- kolorowy papier, wydruk komputerowy, gazeta, kolorowe serwetki, stare banknoty, znaczki, itp.

- klej magic lub inny, który po wyschnięciu robi się przezroczysty
- nożyczki lub nożyk do tapet

To make these pebbles you need:
- glass pebbles (I got mine in Jysk)
- patterned paper, newspapers, print, colorful napkins, old bank notes, stamps etc.
- craft glue that dries clear
- scissors or craftknife

Spód szkiełka smarujemy cienką warstwą kleju i przyklejamy na papier, wybierając odpowiedni motyw. Jeżeli chcemy zrobić napis , podklejamy szkiełka pojedynczymi literami.

Apply thin layer of glue on the bottom of a pebble and glue it on paper, positioning on chosen image. If you want to make a word out of pebbles, glue it on separate letters.


Kiedy klej lekko wyschnie, obcinamy nożyczkami lub nożykiem nadmiar papieru.

When the glue dries a bit, cut off the excessive paper.

Kolorowe kamyki możemy wykorzystać do tworzenia kartek, scrapów, albumów, pakowania prezentów, ozdobić nimi ramkę na zdjęcie, a nawet udekorować stół na przyjęcie.

You can use these colorful pebbles to make greeting cards, scrapbooks, albums, gift wrappings, as embellishments on photo frames or even a table decor.


18 komentarzy:

liber.liber pisze...

Cudowne!!!

tusen pisze...

świetne są

cwasia pisze...

Śliczne! Fajny pomysł z literkami!
Jakiś czas temu robiąc moje kolorowe szkiełka przykleiłam dodatkowo cienkie magnesiki, takie jak czasem są dodawane np. do jogurtów, i ozdobiłam nimi lodówkę.

anai pisze...

szkiełka mogą być różnej wielkości, ale warto sprawdzić, czy wielkość nie pasuje do dziurkacza typu "kółko". Ja mam dwie wielkości szkiełek i obydwie super mi się dopasowały do kółek wycinanych dziurkaczami. Z przodu niewielka różnica, ale z tyłu wgląda to zdecydowanie ładniej :) co może mieć znaczenie np. przy magnesach - jeśli chcemy je komuś podarować.
Bo ja to lubię jak coś jest ładne z każdej strony :)

Rachel pisze...

superanckie!!:)

kasiorkaa pisze...

Cwasiu, widziałam też farbę magnetyczną. Podobno wystarczy coś nią pomalować i działa jak magnes.

Anai, masz rację, że nożyczkami nie wychodzi tak estetycznie z tyłu, ale nożykiem nie wygląda tak źle. Moje szkiełka są malutkie i mają nieregularny kształt, zwykle są owalne, więc z dziurkaczami też nie do końca wyjdzie.

dziekuję za komentarze!

Zielonooka pisze...

pomysł rewelacyjny i bardzo prosty!
dziękuję:)

inka pisze...

zastanawiałam się jak TO SIĘ ROBI :))
no i już wiem -dzięki wam -dziękuję !

Dana Solmilar pisze...

Bardzo pomysłowe i świetnie wyglądają!

Anonimowy pisze...

Jakie to łatwe! A jakie pomysłowe. Jak tylko w ojej małej mieścinie dostanę szkiełka, to napewno je zrobię!

nataly pisze...

są cudowne! ostatnio sama takich użyłam do scrapa. są wdzięczne i proste w przygotowaniu. :)

Lamarta pisze...

Fajny i prosty pomysł, az mam ochote na wypróbowanie.

Abrakadabra pisze...

Doskonały pomysł - na pewno go wypróbuję! Dzięki za inspirację!

Berberis pisze...

śliczne szkiełka i niespodziewanie stałam się posiadaczką kilku z nich - bardzo dziękuję za miłą niespodziankę!!!

kasiorkaa pisze...

Cieszę się, że niespodzianka się udała :-)

manu pisze...

Chyba się przejdę poszukać jakichś szkiełek;) Fajny instruktaż.

Anonimowy pisze...

Genialne. Genialne i proste :>

Anonimowy pisze...

świetny tutorial, sama bym na to nie wpadła

Zapraszam do siebie na losowanie Candy
http://www.basniowy-ogrod.pl