środa, 28 stycznia 2009

Oddam piątą walentynkę / Giving away the fifth Valentine card

***UAKTUALNIENIE***
Walentynka ode mnie poleci do...
The Valentine card goes to...

lucky winner of my valentine card! :-)




Miłość trwała i piękna jak diament była dla mnie inspiracją. Tę oto walentynkę, prosto z serca, oddam chętnej osobie, która zgłosi się w komentarzach pod postem.
I niniejszym z przykrością zawiadamiam, że nie można już zgłaszać się po walentynkę od Marysi.

Love was my inspiration - everlasting and beautiful like a diamond.
This Valentine card, straight from my heart, I will give away to a person who leaves a comment.
And with regret I inform, that from now you can't subscribe for the Valentine card by Marysia.




*****************************************************
Kursik na wykonanie faktury jak na serduszku

A short tutorial how to make a texture like on the heart
******************************************************


1. Z tekturki wycinamy dowolny kształt i smarujemy go klejem.

1. Cut out a shape from cardstock and apply glue all over it.

2. Przyklejamy pomarszczony papier bibułkowy (może być z odzysku - z pudełek po butach, opakowań kwiatów, szkła, albo jak u mnie- z opakowania po gazie; może być też cieniutka bibułka) i robimy zmarszczki zanim klej wyschnie.

2. Apply rumpled tissue paper and make some wrinkles before the glue dries.


3. Nakładamy jeszcze jedną wartswę kleju.

3. Apply one more layer of the glue.


4. I naklejamy jeszcze jedną warstwę bibułki, robiąc zmarszczki.

4. And glue another layer of tissue paper, making some wrinkles.


5. Gdy wszystko wyschnie, odcinamy wystającą spoza kartonika bibułkę.

5. When the glue is dry, cut off the tissue paper close to the edges.


6. Następnie możemy powierzchnię zostawić w kolorze bibułki albo pomalować farbą akrylową.

6. You can leave the surface as it is or paint it with acrylics.


Na tym serduszku są 3 warstwy papieru bibułkowego, biała farba akrylowa i różowy tusz. Na koniec nakleiłam diamenciki.
Spróbujcie, bo to ciekawy efekt osiągnięty prostymi środkami :-)

On this heart I applied 3 layers of tissue paper, a white acrylic and a pink ink. As finishing touches I glued some gemstones.

77 komentarzy:

sensibilite pisze...

piękna karteczka:) zechciałabym być jej właścicielką ;P

Kropelka pisze...

Piekna,i rzeczywiscie,swietny efekt!

miodo_oka pisze...

Jak takiego cuda nie przygarnąć?

ALEXLS pisze...

Uwielbiam takie blyskotki:)Ona jest dla mnie stworzona!!!

Kalin pisze...

piszę sie na nią ;]

Yovi pisze...

O jej... pragne jej!!! CUDO!!

minimysz pisze...

proszę mnie wciągnąć na listę

Anonimowy pisze...

Bardzo ladna... i zapisuje sie w kolejce joanna s.

cwasia pisze...

Świetna! Bibułkowe serducho wygląda super! Dziękuję za kursik, na pewno się przyda.

Anonimowy pisze...

Walentynka prześliczna, a za kursik pięknie dziękuję, jest bardzo inspirujący.

rudlis pisze...

Pomysł bardzo prosty ale jaki piękny daje efekt!!!
Zgłaszam się po tą walentynkę :)

Anonimowy pisze...

Jest prześliczna !!!
http://myhappyhome.blox.pl/html
sylwia15a

Anonimowy pisze...

O! Ciekawa technika, spróbuję też zrobić. Ale póki co ustawiam się w kolejce po to cudeńko... :)

Anonimowy pisze...

Cóż za ślicznotka! Zgłaszam się po nią, bo czuje, że dzięki niej polubię różowy;)
Huma

Anonimowy pisze...

Karteczka prześliczna :) Z przyjemnością obejrzałabym ją z bliska :) Kursik też super, jak zwykle masz świetne pomysły na twórcze wykorzystanie wszystkiego, co wokoło nas :)
Ja_monia

MonaGee pisze...

oh, zapewne nie mam najnmniejszych szans, ale bardzo jej pragne, jest nieziemska!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Bardzo podoba mi się ta walentynka, pomysł chętnie zastosuję sama i "sprzedam" moim uczniom. A może uda mi się pokazać oryginał....Jeśli to ja zostałabym szczęśliwą posiadaczką....kto wie....
Ale się rozmarzyłam, ech....
Życzę dalszej weny :-)
Ludka

Flora pisze...

Piękna kartka... czy mogę się ustawić w kolejce do losowania...
MNIE MNIE proszę!!!

Iza Bela Stitches pisze...

Piękna, słodka ale nie jest przeładowana.

Juunka pisze...

Oj, ale się pośliniłam!! Oj, jak chciałabym takiego latarniowego twora!!

asia pisze...

Kartka przeeeecudna.Tyla elegancji w prostocie!J:O)

Niezorganizowana pisze...

Świetny kursik na świetny efekt :) a ja dzisiaj wyrzuciłam całe pudło po butach pełne bibułki :/ dlatego też chętnie przygarnęłabym takie serducho wraz z kartką ;)

Anonimowy pisze...

oj kolejna śliczna kartka :) próbuję szczescia kolejny raz :)

www.threeangels.blox.pl

Anonimowy pisze...

Cudna kartka! Chcę ją zobaczyć na żywo, a okaże się, czy los spojrzy na to pragnienie łaskawym okiem ;)

tusen pisze...

też świetny efekt :) bardzo mi się podoba i oczywiście też bym chciała.

Anonimowy pisze...

śliczna kartka,
i kursik bardzo pomocny :)

annmari pisze...

Prześliczna kartka, taka delikatna. Aż zmusiła mnie żeby w końcu nie tylko podglądać, ale też skomentować. A mozę szczęście się uśmiechnie :)

MOLLIK pisze...

ja chcę, ja chcę :) ślicnza karteczka!

Metallyptica pisze...

I loved the tutorial and I'll probably try it out as soon as I have some spare time! But still I'd love to win the real deal!!

Nulka pisze...

dopiero dotarłam do Was :* tyle szans na piękne karteluchy mnie ominęło :(
na tą się oczywiście zgłaszam! piękna :)
aha, zapomniałabym! WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI ROCZNICY!!! Tak trzymać, jesteście the best!

Nulka pisze...

i jeszcze pytanie :) kleiłaś TYM klejem?

Anonimowy pisze...

I ja, i ja!!! Ja też ją chcę :D Jest śliczna, a kursik bardzo się przyda :)

Bea pisze...

Piękna, Ciasteczkowa!!!

Anonimowy pisze...

Piękna, na pewno spróbuję tej techniki - sprawdzę, czy papier jest równie posłuszny jak tkanina, czy nitka

Janola

http://haftyoli.blox.pl/html

Anonimowy pisze...

Sliczna,chetnie zostane wlascicielka :) Dana

Unknown pisze...

faktycznie prosty ale jak efektowny sposób :) rewelacja

magdarynka pisze...

cudo :) może tym razem mi się uda? ;)

mohika pisze...

Ja też, ja też bym chciała te śliczności.
Dzięki za kursik

SentiMenti pisze...

przeeeecuuuudnaaaa kartka, przygarnęłabym ją chętnie, bardzo chętnie

Anonimowy pisze...

ja też ustawię się w ogonku po walentynkę jolutka123

gps06 pisze...

Jakie tłumy !!! A śliczna walentynka tylko jedna ;-)

Unknown pisze...

Zgłaszam się i ja!
Przecudna kartka!!!

Anitasienudzi2 pisze...

piękna, ja chętnie przytulę to serce do serca :P

perelka111 pisze...

jak każda dziewczyna tutaj..chciałabym byc jej właścicielką..
karteczka jest prosta ale jaki świetny efekt:))

Zielona pisze...

I ja chciałabym zmacać taką śliczną kartkę :)

choco pisze...

Cudna!Gwarantuje, że będzie jej u mnie dobrze :)

kropka pisze...

padłam.... piękna. piszę sie na nią pod nią i za nią i wszystko inne

Anonimowy pisze...

WoW! Jakie urocze, romantyczne cudo! Może tym razem mi się poszczęści :]

elfik pisze...

Agusia, dzieki za swietny kurs, skorzystam, napewno. Ja tez mam chrapke na to cudo, bo od Ciebie,hi. Buziaczek.

Magdalena pisze...

Diemenciki, mojeee:D

immacola pisze...

też bym zostać jej nową opiekunką :D

rosaliaa pisze...

śliczna!!!! a pomysł z bibułką the best, dziękuję za podzielenie się :D

Anonimowy pisze...

Ja też chcę! Piękna!!

rybk_a pisze...

Śliczna karteczka!

Agatha pisze...

Przepiekna kartka :)
gdy patrze na Twoje dziela coraz bardziej ciagnie mnie do robienia kartek

Kate pisze...

Kartka bardzo walentynkowa, poza tym każda kobieta ma słabość do błyskotek, ja również, więc chętnie stałabym się posiadaczka tej ślicznej kartki ;D

Lili pisze...

karteczka boska. a tak z ciekawości, bo z kuriku chciałabym skorzystać:), to jaki to klej?

Anonimowy pisze...

Such a beautiful card ~ and thank you for the inspiration!

Anonimowy pisze...

Przepiękna!

Anonimowy pisze...

jaki prosty sposób a jaki efekt, będę używać :) a tymczasem zapisuję się na nią

Anonimowy pisze...

Kto by nie chciał?

Anonimowy pisze...

Śliczne karteczki! W związku z tym przyjmij ode mnie wyróżnienie:)
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

jej śliczna ta kartelucha jak i inne prace latarenki:) uwielbiam je!!i tak jak pozostałe osóbki też bym ją zechciała.



rakraka

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Kartka jest bossska!!! Kursik napewno się przyda :)

hasior pisze...

Jest śliczna i nie czerwona :), co w walentynkach dla mnie najważniejsze :)Bardzo chciałabym ja przygarnąć :)

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

proszę dopisać mnie do listy chętnych na to cudo :)

truskawkaM pisze...

rewelacja :)

Unknown pisze...

Śliczna karteczka! Ale ja u Ciebie innych niż piękne nie widuję:)) dziekuję za kursik:*

Senza fine pisze...

ja też bym chciała...

Koralikowa_3 pisze...

Ja też bym chciała być właścicielką :) Bo jest cudna :)

Ana pisze...

cudna!:)

mOpA pisze...

Ale śliczności!
Chętnie bym weszła w posiadanie:)
Ale jeśli się nie uda, shendmejduję sobie takie cudo sama:)
Ukłon głęboki Latarnio za kursik!

E pisze...

choc juz nie mozna, to napisze tylko, ze choc nie pałam miloscia do różu, to ta karteczka urocza jest,

Agnieszka Posłuszny pisze...

Dziękuję Wam ogromniaście za wszystkie cudowne komentarze!!! Żałuję, że mam tylko jedną kartkę, bo chętnie obdarowałabym wszystkich :-)

Jeśli chodzi o klej, to używam "Craft PVA glue" marki TESCO z TESCO :-)

Zacisze wyśnione... pisze...

cudna ta karteczka z serduszkiem :-)

Ilona Zbieg pisze...

dziekuję za kursik :) zrobiłam wczoraj:)
muszę jeszcze troszkę dopracowac technikę malowania żeby było bardziej naturalnie
ale i tak jest fajne :)
wielkie dzieki

Anonimowy pisze...

Super pomysł:-) kartka piękna, jak znajdę czas i bedzie okazja to zrobię podobną:-)
Pozdrawiam, i zapraszam do mnie: http://handmaderka.wordpress.com/