piątek, 19 grudnia 2008

śnieżynki / snowflakes



Wykorzystując narożne dziurkacze i biały brystol można wykonać proste śnieżynki.

Using corner craft punches you can create simple snowflakes.




Do wykonania śnieżynki będzie potrzebny dziurkacz rogowy i kółka wycięte z brystolu, o średnicy ok. 5 cm.

To make snowflakes you will need a corner punch and some cardstock circles (diameter ca 5 cm/2")





Z dziurkacza wyciągamy ogranicznik.

Take out a cut limiter form the punch.




Trzymając dziurkacz do góry nogami wykrawamy wzór tuż przy krawędzi kółka, tak jak na zdjęciu.

Holding a punch bottom side up, punch its pattern close to the edge of the cardstock circle.




Tak wygląda częściowo wycięty wzór. Zwykle pierwsza śnieżynka jest nieudana, bo trzeba metodą prób i błędów ustalić odległość między cięciami (może można to wymierzyć, ale ja tego nie robiłam ;-)).

Here's how partially made snowflake looks like. Usually the first one is wasted because you need to try out the distances between cuts (maybe you can mesure it but I haven't done it ;-)).





Można poprzestać na zwykłych białych wycinankach, ale można też dodatkowo je ozdobić. Na tych poniżej odbiłam malutkie pieczątki, potuszowłam brzegi i posmarowałam całe śnieżynki klejem brokatowym.

You can leave them plain or add some embellishments. Below you can see snowflakes with stamped small images and inked edges, I put some glitter glue all over them too.





Wykorzystanie śnieżynek zależy już od fantazji. Bileciki, opakowania prezentów, obrączki na serwetki ... a może dodatek do prostego wianka z gałązek?

Using them is up to your imagination. Tags, gift wrapping, napkin rings... or maybe embellisments for a simple twig wreath?







Miłego wycinania!

Happy crafting!



22 komentarze:

rudlis pisze...

Ojej, ale fajny pomysł :)))
Chyba zdążę jeszcze przed świętami kilka porobić!

Anonimowy pisze...

Rewelacyjny pomysł!!

Anonimowy pisze...

genialne !!! a ja zawsze uważałam, że da się żyć bez dziurkacza rogowego :(

gulle hexan pisze...

wondeful:) snowflakes..
hugs /mia

Asia pisze...

śliczne gwiazdki!!!! Pomysł zapisuje na przyszłoroczne dekoracje bozonarodzeniowe!

UHK Gallery pisze...

O matko jakie cudne brązowe - serducha w oczach mam tam tam tam. Matko jakież Ty masz pomysły dziewczyno. Szacuneczek....

Zielonooka pisze...

wyszły cudnie! spróbuję zrobić może też mi się uda ale pewnie takie piękne nie wyjdą:/
Pozdrawiam:)

rosaliaa pisze...

oniemiałam! rewelacyjne!!!

Lorka pisze...

świetny pomysł, chyba wykorzystam do pakowania prezentów :) Dzieki Latarnio!

pasiakowa pisze...

Ha! No to mam pomysł na bileciki do prezentów ;)
Dzięki :*

kasiorkaa pisze...

Są świetne! ładne aranżacje!

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Fantastyczny pomysł!!

Zapraszam do mnie na bloga po niespodziankę;)

Jaszmurka pisze...

o_O

Świetnie to wygląda! Cudnie.

A już na tej torebeczce... po prostu imponująco i zniewalająco o_O

KarKa00 pisze...

jak dla mnie bomba! a właśnie się zastanawiałam jak się robi takie śnieżki :) dziękuje za rozwianie tajemnicy ;)

k_maja pisze...

świetny pomysł!!! a te brązowe gwiazdki - cuuudniaste! niestety sprzętu nie posiadam, żeby zrobić, ale pozachwycać się nie zaszkodzi :))))

Lamarta pisze...

Pomysł naprawdę fajny, wypróbowałam i zrobiłam kilka snieżynek, tylko mi trochę krzywo wyszły:)

Izis pisze...

Niby banalne, ale sama bym na to nie wpadła :P Dzięki- napewno przyda mi się ten patent :D

Anonimowy pisze...

Piękne. Zazdroszczę pomysłów i wykonania. A gdzie kupić takie dziurkacze i pieczątki?

Agnieszka Posłuszny pisze...

Dziękuję bardzo :-)

Przepraszam, nie miałam okazji odpowiedzieć wcześniej w sprawie dziurkaczy i pieczątek - dziurkacze są już łatwo dostępne: w sklepach papierniczych, internetowych albo na Allegro; pieczątki odkupiłam od koleżanki na forum Scrappassion - ale w sklepach internetowych są takie stemple do kupienia. Mam nadzieję, że pomogłam :-)

Jelenka pisze...

Спасибо,за замечательную идею!

olla pisze...

Świetne:)

Alina Shvedova pisze...

Great idea!