piątek, 17 października 2008

Róże z liści klonowych / Maple leaves roses


Uwielbiam zbierać jesienne liście, szczególnie klonowe, o pięknych mocnych kolorach. Zwijam je potem w domu w róże, które wykorzystuję do zrobienia sezonowej dekoracji. W Internecie można znaleźć wiele instrukcji ich wykonania. Zachęcam do wyjścia na spacer a potem do robienia jesiennych kwiatów! :-)

I love to pick up fall leaves, particularly maple ones because of their beautiful saturated colors. Then, at home, I wrap them into roses and use to make seasonal decoration. You can find many photo tutorials how to make them on the Internet. So I encourage you to go for a walk and then to make some lovely autumn flowers! :-)










14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bardzo oryginalna ozdoba. Może też się skuszę... :) Ps. Śliczne zdjęcia!

Tores- pisze...

Uwielbiam klonowe liście w kolorach jesieni, ale zdecydowanie wolę je pozostawić w stanie naturalnym i wstawić do wazonu w formie bukietu. Niech sobie zasycha spokojnie. Te róże robią na mnie wrażenie takie raczej upiorne. Zmumifikowane, skórzaste kwiaty, brr...

Aduchna pisze...

klonowe liscie sa cudne. Wogóle jesienne liście są magiczne! A jeszcze te róże z nich zrobione to już czystej wody magia. Piękne!

szajajaba pisze...

Szkoda, że deszcz pokrzyżował mi plany zdobywania liści ;)

море нежности pisze...

WOW it is imagination!! Very crafty

Anonimowy pisze...

aaaa w gimnazjum mnie tego uczyli..niby niedawno, a ja już zapomniałam o tym wykorzystaniu liści...świetnie, świetnie...jutro szybki spacerek, a potem będziemy się bawić :D

Malska pisze...

Super pomysł! Znalazłam już w sieci tutka, rzeczywiście nietrudne to.

Ana pisze...

jako że urodziny mam po0d koniec października, moja babcia zawsze do prezentu dołącza takie róże:)
uwielbiam je:)!

Anonimowy pisze...

Moja mama używa liści winogron. Wystarczy po nie wyjść na taras:)

immacola pisze...

ja się pobawiłam w robienie tych róż i mam ciągle nowe zamówienia teraz :D a to od mamy, a to od babci, a to od cioci :D

Sagitta pisze...

Strasznie mi się podoba :) a ta kompozycja ....miodzo :)

Ita pisze...

Super pomysł ,bardzo mi się spodobał !!

Anonimowy pisze...

jakie śliczne te róże, na pewno trudno było je zdobić bo przecież liście się kruszą?

Anonimowy pisze...

Co do tych róż...to fajnie też wygląda jak się brzegi pomaluje jakimś lakierem do paznokci, albo takim z brokatem :D