niedziela, 7 lutego 2010

Szmaciany wianek -dekoracja walentynkowa // Textile wreath - Valentine's decoration

Materiały:
• szmatki, wstążki, koronki
• gazety
• papierowa taśma malarska

Materials:
- pieces of fabrics and ribbons
- paper
- tape

Z gazety formujemy wianek i oklejamy go papierową taśmą.
Form the paper wreath and tape it all around.


Następnie owijamy go paskiem materiału.

Then wrap it with a piece of fabric.

Pozostałe materiały drzemy na paski szerokości ok 4 cm i obwiązujemy nimi wianek.

Other textiles tear into the stripes and tie it around the wreath.

A to efekt końcowy. Wianek może być dekoracją pokoju, sypialni lub kuchni.

This is the final look. You can decorate your room, bedroom or kitchen with it.

Jeżeli ktoś chciałby powiesić go u siebie w domu, zapraszam na candy na moim blogu.

If someone would like to have the wreath from the pictures above, please come to my blog for the candy.


36 komentarzy:

albumyslubne pisze...

ja sobie taki muszę zrobić!! Kasiu, świetny kurs, no i wianek cudny!

kasiorkaa pisze...

Ja w tym roku wylosowałam Cię chyba w prezentach na urodziny, więc może poczekaj z tym wiankiem ;-)

Marysia pisze...

Cudny! Marze sobie od dawna o szmacianym wianku, ale sie nie moglam do tej pory zabrac.

Boża Siłaczka pisze...

Rewelacyjny pomysł i wykonanie! Świetny,chyba zrobię sobie.

Unknown pisze...

Śliczny wianuszek i bardzo fajnie przedstawiony kurs.
Na pewno zrobię sobie podobną dekorację :)

Pozdrawiam.

Aga robie-bo-lubie pisze...

Jasny gwint! No proste to to, a jakie ładne. Koniecznie dzisiaj muszę sobie zrobić taki wianek!

Anitasienudzi2 pisze...

śliczny, pomysł z gazetą w środku bardzo mi się podoba-szczególnie,że wianki styropianowe i wiklinowe sa dosyć drogie :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

jest fantastyczny!!! też apetytu nabrałam!!!

Jolinka pisze...

Wianuszek super i sposób wykonania nietrudny:)
Trzeba pomyśleć o wykonaniu czegoś podobnego...

marikodzi pisze...

Kasiorko podziwiam Cię, jesteś genialna - niejednokrotnie już zaskoczyłaś nas takim wspaniałym pomysłem - rzeczy niby proste, a tak efektowne!

rosaliaa pisze...

wspaniały pomysł!! rewelacyjny wianuszek

Kate pisze...

pomysł na pewno skorzystam ;D

Madziorkowe pomysły pisze...

Bardzo pomysłowy ten wianuszek:) A kursik bardzo czytelny:*

Flora pisze...

Świetny ten wianek - to mówię ja, dozgonna wielbiciela krągłości wiankowych.
Na pewno zgapię... bo ten pomysł łazi za mną od rana dzisiaj. I robię w myślach przegląd szaf, żeby kolorystycznie mi pasowało... hyhyhyh

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

już zrobiłam:)))
BARDZO DZIĘKUJĘ za ten kursik!!!
rewelacja!!!

http://cynkowepoletko.blogspot.com/2010/02/dugo.html

Rubyred pisze...

What a brilliant idea!
Rachel x

agatab pisze...

Kasiu, bardzo dziękuję, kurs świetny.
Wianek cudny.

PiAnka pisze...

Świetny pomysł! To zabieram się do roboty:-D

Agnieszka De... pisze...

Wianek cudo ale po tym jak go pokazałaś wszyscy będą taki mieli ja na pewno też.Pozdrawiam cieplutko

Anonimowy pisze...

ogromnie dziękuję za kursik!
zrobiłam taki w pracy z dzieciakami... mieliśmy wspaniałą zabawę dzięki!!!
na efekty możesz popatrzeć o tu:
http://aniakonieczna.blogspot.com/

Annasza pisze...

Super pomysł, chętnie go wykorzystam! :)))

tojatenia pisze...

Super pomysł. Gratuluję.

moniakombinuje pisze...

dziś zabieram się za kombinowanie takiego wieńca :) piękny jest!!!

KasiaS pisze...

Wianek jest przecudny, oczywiście nie wytrzymałam i już skorzystałam z kursu i pewnie nie jeden raz do niego powrócę.
Dziękuję i pozdrawiam

Trzpiot pisze...

ja też już zrobiłam, świetny przepis

Molly pisze...

i ja też spróbowałam ;))

http://mollownia.blogspot.com/2010/02/wianek.html

Anonimowy pisze...

przecudny po prostu:))mam nadzieję,że nie pogniewasz się,jak wkleję ten kursik na forum babskiego hobby...:)) pozdrawiam demonka

Jagusia pisze...

Świetny pomysł i taki ekologiczny :) Tak bardzo mi się spodobał, że wykorzystałam papierową bazę do zrobienia wiosennego wianuszka i pozwoliłam sobie za linkować do waszego bloga w swoich bazgrołach:)
pozdrawiam

Magdalena pisze...

Wspaniały pomysł! Pozwoliłam sobie skorzystać:
http://jama-jujamy.blogspot.com/2010/03/wianek-wielkanocny.html

AgnieszkaBe pisze...

No to już mam pomysł na prezent urodzinowy, teraz trzeba tylko pomysleć kogo nim obdarować ;)

Danka M. pisze...

Teraz dopiero trafiłam na Twój kursik .... różne piękne wianki widziałam na blogach - spodobało mi się i też zrobiłam ... zastanawiałam się jak robiony jest wianek-baza ... ja użyłam styropianu .
Jeżeli pozwolisz dam nakierowanie na Twój kursik u mnie na blogu.
Pozdrawiam wiosennie:)

Radosnych i spokojnych Świąt życzę.

oswojone hobby pisze...

zrobiłam sobie wianuszek dekoracyjny -świąteczny i jestem baaaaardzo rada :)

Unknown pisze...

Pozdrawiam.
Ula

Edyta pisze...

Świetny wianuszek :)

Softies By Olga pisze...

Zakochałam się w Waszej stronie i będę czerpać pełnymi garściami, jeśli można. Wianek już popełniłam, tylko jeszcze serduszka się suszą...
Co myślicie? Chic or shit?
http://softiesbyolga.wordpress.com/2013/01/28/love-is-in-the-air-shabby-or-not-to-shabby/

Andri pisze...

kocham takie dodatki, ale najpierw muszę znaleźć odpowiednie meble. Znalazłam tak na stronie http://chobotdesign.pl spory wybór mebli na wymiar, meble kuchenne